Moppersvänner, om vädret är med oss tar vi en tur på söndag 22/5 från Hjärnarp kl. 1200. Medtag fika o medlemskort![]()
![]()
![]()

Moppersvänner, om vädret är med oss tar vi en tur på söndag 22/5 från Hjärnarp kl. 1200. Medtag fika o medlemskort![]()
![]()
![]()


Hej alla moppers vänner
På onsdag, 8/12-21, är sista mekarkvällen för detta året. Vi startar igen onsdagen den 12/1-22 mellan kl 18.00-21.00.
Styrelsen vill passa på att önska alla en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT 2022

Nu, alla moppers medlemmar, drar vi äntligen igång med mekarkväll. Onsdagen den 29/9-21 kl 18-21 är vi i lokalen och mekar, fikar eller bara pratar.
Väl mött
Styrelsen
Moppevänner!!!
På söndag 19/9-21 kl 12.00 åker vi från Hjärnarp som vanligt vid gynnsamt väder. Passa på att hänga med, kanske sista rundan för i år. Medtag fika
Väl mött

Moppevänner!!!
På söndag, 5/9-21, kl 12.00 åker vi ut på Bjäre en tur om vädret håller i sig, utan regn. Vi kör från Hjärnarp som vanligt. Ta med fika


Hej alla medlemmar i Bjäre moppers!!!
Nu är det dax att plocka fram renoveringsobjekten eller bara ta med sig moppen som behöver lite omvårdnad eller kanske för att komma ner till lokalen och ta en fika, prata och titta.
Den 29/9-21 drar vi igång mekarkvällarna mellan kl 18,00-21.00. Alla medlemmar som känner sig friska är välkomna.
Väl mött
styrelsen
I morgon lördag, 21/8-21, är det utlovat vackert väder. Vi samlas i Hjärnarp kl 12.00 för en sväng.
Väl mött
Pelle
🛵🌲🛵